? ?colorful????Glistening Rose? ????? ?? ???Rating: 4.3 (97 Ratings)??16 Grabs Today. 20624 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dash BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Selasa, 25 Ogos 2009

Rin & Im (Epilog)




Dear diary,

Kenapa aku rasa lain macam jer hari ni? Nak kata cirit-birit bukan…Gastrik bukan…Sengugut pun bukan. Sakit ulu hati pun tak. Aku rasa la aku ni lonely sangat. Ye la kan dah parents pun selalu tak ada kat rumah masa cuti hujung minggu. Inikan hari minggu pulak.

Aku betul-betul rasa sakit jiwa. Huh. So much for being the only child in the family. Kalau nak diikutkan feeling aku, aku mengaku yang aku lebih rapat dengan orang luar berbanding dengan family aku sendiri.

Apaper pun, aku still tak putus-putus berdoa yang mama and papa akan realize yang aku masih memerlukan mereka.

Amin.

(18072009) Azrin Ellina

0 comments: